dieta

Wiosna to idealny czas na wprowadzanie zmian do naszego życia. Słońce, wyższe temperatury i kwitnąca natura powodują, że przybywa nam motywacji i chęci do odmiany. To również idealny czas na zmiany w naszym sposobie żywienia.

Zima często oznacza kilka dodatkowych kilogramów

Podczas zimy często mamy problem z trzymaniem diety. Mamy świadomość, że do wakacji i sezonu bikini jeszcze daleko, w sklepach brakuje wielu świeżych warzyw i owoców. Szybko zapadający zmrok sprzyja siedzeniu pod kocem, a nie ćwiczeniom i to oczywiście z pasującą słodką przekąską. Niestety takie nawyki mogą sprawić, że w lutym lub marcu zobaczymy na wadze o kilka kilogramów więcej. Wraz z przyjściem wiosny wraca nam też często motywacja do zdrowego odżywiania. Zaczynamy planować wakacje, kupować wiosenne ubrania i myśleć o urlopie. Mamy ochotę na zmiany w wyglądzie, nowe fryzury czy makijaż. Dodatkowo wiosna i cieplejsze temperatury zachęcają nas do spacerów, wycieczek i większej ilości ruchu. Wykorzystajmy tę motywację i zmieńmy nasz sposób odżywiania.

Wiosna oznacza pyszne owoce i warzywa

Zimą często nie mamy ochoty na sałatki czy koktajle. Owoce i warzywa często nie mają takiego smaku jakiego oczekujemy, a dodatkowo wybieramy posiłki rozgrzewające. Wiosna natomiast przynosi nam mnóstwo świeżych warzyw i owoców. W sklepach pojawia się pierwsza botwinka, młode ziemniaczki, rzodkiewka, truskawki czy rabarbar. Świeże i pyszne produkty zachęcają nas do komponowania sałatek, picia soków, koktajli i dodawania warzyw i owoców do wielu dań. Takie produkty mają też najwięcej witamin i składników mineralnych i są najwyższej jakości. Jeżeli nie lubisz gotować, albo nie masz na to czasu, możesz skorzystać z usług fit cateringu. Tam również znajdziesz świeże warzywa  i owoce, często w ciekawych i różnorodnych kombinacjach.

Potraktuj wiosnę jako czas nowych nawyków żywieniowych

Postaraj się, żeby wiosenna motywacja nie oznaczała chwilowych zmian. Nie traktuj zdrowego odżywiania jako metody na szybkie zrzucenie kilogramów i sposobu na wejście w nowe bikini. Nowy sposób odżywiania powinien zostać z Tobą na dłużej, niezależnie od pory roku. Jeżeli zdecydujesz się na dietę pudełkową, oprócz zmian na wadze zauważysz też zmiany w samopoczuciu, pokładach energii, zasypianiu i sile do ćwiczeń. 5 pudełek dostarczanych każdego ranka nauczy Cię regularności, która znacznie poprawi Twoją wydajność w ciągu dnia. Odpowiednia kaloryczność i zbilansowane posiłki sprawią, że będziesz najedzony i nie będziesz rzucał się na jedzenie po powrocie z pracy.

Dzięki diecie przygotowanej przez profesjonalnych szefów kuchni nie będziesz miał uczucia, że jesteś na diecie. W pudełkach np. od https://bedietcatering.pl/krakow/ znajdzie się miejsce na odchudzone wersje klasyków: pierogów, makaronów, dań kuchni azjatyckiej czy meksykańskiej. Firma przygotuje też zdrowe desery: ciasta, ciasteczka, batoniki i muffinki. Taki sposób odżywiania nie będzie restrykcyjny, a dzięki temu łatwiej będzie Ci wytrzymać w postanowieniach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here